ده روش برای بهینه سازی ایمنی:

1. به ادعاهای بهداشتی گذشته در مورد کالاهای بسته بندی نگاه کنید و به جای آن انرژی خود را در بررسی دقیق لیست مواد تشکیل دهید. از شکل‌های پنهان شکر، روغن‌های مصنوعی (مانند مارگارین، روغن کانولا، روغن نباتی، روغن سویا) اجتناب کنید و اقلامی را با مواد غذایی کامل انتخاب کنید.5 بهترین سبزیجات برگدار

2. از غذاهایی که هضم یا احساس شما را تحسین نمی کنند، اجتناب کنید. شاید شما حساسیت های غذایی زمینه ای داشته باشید که با رژیم های غذایی حذف یا آزمایش مشخص شود.

3. آب کافی بنوشید.

4. یک وعده غذایی در روز را با اسموتی غنی از مواد مغذی، سوپ آبگوشت استخوان یا اسکرامبل سبزیجات جایگزین کنید. این 3 ترکیب حاوی مواد مغذی فراوان، چربی‌های سالم، پروتئین با کیفیت بالا هستند و برای سیستم گوارشی آسان هستند (با فرض اینکه همه مواد قابل تحمل باشند).

وعده های غذایی متابولیک اضافه کردن وعده های غذایی راحت و سالم و غنی از مواد مغذی را به رژیم غذایی شما آسان می کند.

5. فعال بمانید و در حرکتی که از آن لذت می برید شرکت کنید. کار برگشتی مانند جک های پرش و پریدن روی ترامپولین به ویژه برای سیستم لنفاوی و ایمنی بدن ما مفید است.

6. خواب را در اولویت قرار دهید. 7 تا 9 ساعت در شب را هدف گذاری کنید و برنامه قبل از خواب را رعایت کنید.

7. مکمل های با کیفیت بالا شامل روغن ماهی، پری بیوتیک ها، پروبیوتیک ها و ویتامین های گروه B را در نظر بگیرید.

8. مراقبت از خود را تمرین کنید و به دنبال شادی باشید.سالن های زیبایی برتر در تهران

9. روزانه هوای تازه بگیرید! ‌

10. برای مشاوره تغذیه مجازی کمک استخدام کنید تا اطمینان حاصل کنید که به موارد درستی عمل می کنید که به شما در پیشرفت اهدافتان کمک می کند و مهمتر از همه سلامتی شما را بیشتر بهبود می بخشد.