1. تمرین روی تردمیل –

این روش تمرینی همچنین یک فعالیت سرگرم‌کننده است که استفاده از آن آسان است و با گزینه‌هایی مانند پیاده‌روی، دویدن، شیب و ارتفاع، هر چقدر که بخواهید سفارشی‌سازی می‌کند.پزشک اطفال

2. اسکیت بورد زیرزمین -

گیر افتادن در داخل خانه با اسکیت بورد یا حتی اسکیت های درون خطی می تواند احساس بسیار وحشتناکی باشد، اما این یک ایده خوب است. به زیرزمین ساختمان خود که معمولاً کف‌های سیمانی است و اسکیت‌برد دور از شکوه است، بروید. از آنجایی که هیچ کس واقعاً خانه خود را ترک نمی کند، ماشین های زیادی در آنجا مزاحم شما نمی شوند.

3. بسکتبال داخل سالن -

بهترین زمان برای تکمیل مهارت های تیراندازی است. شاید از سطل استفاده نکنید، سعی کنید حلقه داخلی را در دست بگیرید و تقریباً برای آن روز آماده هستید.

4. یوگا -

در عصر تکنولوژی مدرن، آرام کردن ذهن مهم است. زیبایی فعالیت هایی مانند یوگا این است که می توانید آن را در هر جایی انجام دهید تا از مزایای آن بهره مند شوید، آن هم بدون تجهیزات. در هر سن یا تناسب اندام، یوگا این قدرت را دارد که ذهن را آرام کند و بدن را تقویت کند.پزشکی عمومی و نکات رشته آن

5. حرکات موزون

نیم ساعت از شب را به اجرای موسیقی اختصاص دهید. معمولاً، وقتی تمام روز را در خانه می مانیم، عصرها می توانند بسیار بی قرار شوند. اگر از این زمان برای انرژی بخشیدن به خود و همچنین صرف انرژی استفاده کنید، از نظر روحی احساس بهتری خواهید داشت و همچنین خواب خوبی در شب خواهید داشت.